Nationale Bakkerij AcademieDossche MillsVandemoorteleRoland Mills Unitedhttp://www.dekomart.nlVeenhuizen Bakery Solutions / MiweKeybake Bakeware & Coatings B.V.http://www.contined.nl/http://www.koopmansmeel.nl/Beko Bakkerij Techniekhttp://www.zaadhof.nl/http://www.rijnijssel.nl/bakkerij
http://www.jasca.nl/BakkersbelangDewecohttp://www.sismatec.nl/AVT BVhttp://www.silowacht.nl/http://www.havelaar-verpakkingen.nl/http://www.bouwer-officier.nl/http://www.meneba.nl/http://www.hobartfoster.nl/http://www.chocolateriealbert.nl/http://www.bakkerijservice.nl/TENTE NV

Taste Tomorrow onthult: definitie versheid evolueert

Voor veel consumenten bepaalt de versheid van een product de kwaliteit. Om de versheid te bepalen, gebruiken ze al hun zintuigen. Ruikt een product vers, ziet het er vers uit en voelt het vers aan? Puratos’ wereldwijde, driejaarlijkse consumenten-trendonderzoek Taste Tomorrow toont echter aan dat de definitie van versheid evolueert. Wat beschouwt uw klant tegenwoordig als vers?


  » Volledige artikel

meer nieuws