FoodbaseDossche MillsVandemoorteleRoland Mills Unitedhttp://www.dekomart.nlVeenhuizen Bakery Solutions / MiweKeybake Bakeware & Coatings B.V.http://www.contined.nl/http://www.koopmansmeel.nl/Kombimixhttp://www.zaadhof.nl/http://www.rijnijssel.nl/bakkerij
http://www.jasca.nl/BakkersbelangDewecohttp://www.sismatec.nl/AVT BVhttp://www.silowacht.nl/http://www.havelaar-verpakkingen.nl/http://www.bouwer-officier.nl/http://www.meneba.nl/http://www.hobartfoster.nl/http://www.chocolateriealbert.nl/http://www.bakkerijservice.nl/TENTE NV

Online sessie NBC: ‘Online aanbieden van producten biedt blijvend kansen’

Is thuis uiteten het nieuwe gewoon of kunnen supermarkten en bakkers juist nog meer van out-of-home profiteren? Dat was de derde vraag, die centraal stond in de online sessie van het Nederlands Bakkerij Centrum (NBC) ter afsluiting van de EU Campagne ‘Brood een goed verhaal’. Tijdens de lockdown wordt vooral thuis gewerkt en gegeten. Om deze klanten vast te houden, zullen bakkers hun producten blijvend online moeten aanbieden. Dat biedt kansen.


  » Volledige artikel

meer nieuws