Nationale Bakkerij AcademieDossche MillsVandemoorteleRoland Mills Unitedhttp://www.dekomart.nlVeenhuizen Bakery Solutions / MiweKeybake Bakeware & Coatings B.V.http://www.contined.nl/http://www.koopmansmeel.nl/Beko Bakkerij Techniekhttp://www.zaadhof.nl/http://www.rijnijssel.nl/bakkerij
http://www.jasca.nl/BakkersbelangDewecohttp://www.sismatec.nl/AVT BVhttp://www.silowacht.nl/http://www.havelaar-verpakkingen.nl/http://www.bouwer-officier.nl/http://www.meneba.nl/http://www.hobartfoster.nl/http://www.chocolateriealbert.nl/http://www.bakkerijservice.nl/TENTE NV

Winkelgedrag verandert door corona: mission-shopper in opkomst

Het gedrag van consumenten in fysieke winkels is drastisch veranderd na de corona-pandemie en de versoepeling van de lockdowns. De mission-shopper is in opkomst: de klant die een winkel zo snel mogelijk in en uit gaat. Zintuiglijke ervaringen in de winkel blijven cruciaal.


  » Volledige artikel

meer nieuws