Nationale Bakkerij AcademieDossche MillsVandemoorteleRoland Mills Unitedhttp://www.dekomart.nlVeenhuizen Bakery Solutions / MiweKeybake Bakeware & Coatings B.V.http://www.contined.nl/http://www.koopmansmeel.nl/Beko Bakkerij Techniekhttp://www.zaadhof.nl/http://www.rijnijssel.nl/bakkerij
http://www.jasca.nl/BakkersbelangDewecohttp://www.sismatec.nl/AVT BVhttp://www.silowacht.nl/http://www.havelaar-verpakkingen.nl/http://www.bouwer-officier.nl/http://www.meneba.nl/http://www.hobartfoster.nl/http://www.chocolateriealbert.nl/http://www.bakkerijservice.nl/TENTE NV

Voedsel als interne cosmetica

Wereldwijd hechten consumenten een steeds groter belang aan wat zij eten, omdat zij streven naar een gezondere levensstijl. Dat blijkt uit het grote consumententrendonderzoek Taste Tomorrow, dat grondstoffenleverancier Puratos iedere drie jaar laat uitvoeren. De verwachtingen van voedsel in combinatie met gezondheid zijn hooggespannen.


  » Volledige artikel

meer nieuws